Alla inlägg under november 2008

Av Johanna - 28 november 2008 18:52

varit väldigt orolig för vår aja här på kvällen!! Gud vad skönt att du och bebisen mår bra, vi får hoppas det andra lilla svarta är en till bebis då!! Gud vad häftigt om det nu är tvillingar!!!! Vi är jätte lättade att det inte var nåt allvarligt. Vi väntar med spänning på att få veta om ni ska få två små underverk. Jag tjingar andra platsen vid din sida

 när det är dags!! men som vi sagt så länge det inte är på vår bröllopsdag!!! Ser fram emot att bli gudmor och ursäkta alla dagliga rapporter du måste avge men jag måste bara få veta hur ni mår!!  Ta hand om dig ORDENGLIGT nu!!!  vi älskar dig och är väldigt glada för att jag inte behövde springa runt på sös för att leta rätt på min Aja!!!

Av Johanna - 19 november 2008 07:30

med flytten, allt pappersarbete är klart, alla kreditkollar och arbetsgivare med mera, allt som är kvar nu är besiktningen och packningen sen är det bara att flytta. ska bli jätte kul. Har skaffat mig en tärna till med tanke på att min "huvudtärna" kommer att vara höggravid så vet man aldrig vad som kommer att hända så skaffade mig en till så jag har en som kan hantera stressiga situationer och kan hjälpa till om det skulle behövas, tur att jag hade en klänning som min gravida vän inte kommer i:)

Av Johanna - 13 november 2008 17:17

titeln som mor har jag redan och nu så ska jag bli gudmor, gud vad roligt, skönt med fler som gör barnsaker på helgerna istället för ut i vimmlet. Undrar bara hur avundsjuk Elin kommer att bli, hon får ju konkurans. HAr lyckats packa fyra kartonger men kommer ändå inte in i garderoben :) hade tänkt få den tom så vi kan förvara kartongerna där över jul. En månad kvar till lucia nu går det undan, pynta om två veckor för då är det hlet plötsligt advent.

Av Johanna - 10 november 2008 17:09

Kom på idag på jobbet att i vanliga fall när vi flyttar har vi haft ganska bra med tid på oss att packa och sånt, nu är det snart jul och efter jul har vi bara en månad, förra flytten var jag mammaledig och hemma på dagtid och hade gott om tid, känns lite mer stressat denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards