Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 31 augusti 2012 06:10

Jag har ingen energi alls! Känner mig helt färdig som människa, skulle vilja sova en vecka minst, jag som alltid har energi i vanliga fall, jobb imorgon och ledig På söndag, jag hoppas På måndagen, att komma igång med träning brukar ha bra dagar på måndagar, positivt inlägg, nej inte alls men även jag har mina dagar.

Av Johanna - 30 augusti 2012 13:38

I juli gjorde jag qb testet, skulle få svar inom fyra veckor, har nu gått två månader typ, ringer dem idag resultatet ville dem inte ge mig, de får ja veta när jag träffar läkaren, när är det frågar jag? Oj din läkare har slutat så du har blivit bortglömd, ursäkta?? Dem skulle se till att jag inom en tid skulle få en läkar tid, svårt att bara be nån läkare ringa mig och ge mig svaret, nej de gick inte så nån gång i framtiden får ja svaret. %#%##% helt enkelt:)

Av Johanna - 29 augusti 2012 07:39

Denna vecka tar aldrig slut! Sena kvällar på jobbet gör dagarna galet långa, ingen träning på hela veckan för det är nåt varje kväll denna vecka, inte bloggat på länge då jag inte haft lust negativa saker tar ens energi! Ser fram emot fredag och kvalitets tid med barnen innan det är jobb nr två på lördag :) p.s tack för i lördags kära vänner, vi tar igen de en annan gång!

Av Johanna - 21 augusti 2012 20:06

Jobb till ett sen hem och byta av Micke så han fick jobba, fixa hemma iväg till tatueraren där Janine gjorde sin fjäril, vänner brännmärkta för evigt :) upp hämtad av Stefan som gått med på att träna på flex med mig, och nu en snabb sväng pretty little liars:)

Av Johanna - 20 augusti 2012 18:25

Jag gillar enbart måndagar i den bemärkelsen att jag har veckans kortaste arbetsdag och det är den bästa dagen i veckan att träna på:) med andra ord check för denna dag!

Av Johanna - 18 augusti 2012 22:45

En dag på grönan med Micke Beccis Tony och Stefan, mycket trevligt! Cesar pizza Min nya favorit!! Sjukt gott! Tack för idag!

Av Johanna - 17 augusti 2012 07:14

Och sitter på den fullsmockade bussen där folk inte vet vad som är lagom när de kommer till parfym!! Planeringsdag med föreläsning på dagens agenda, hoppade träningen igår då jag kände mig hängig men vart ju 7 km i onsdags så de e lungt :) ikväll är de mys med barnen <3 och på fredagar får Elin sova brevid mig i soffan mysigt att få lyssna På henne sova till en film eller så, och Ronja så klart men hon orkar inte så länge. Nu ska ja hålla för näsan resten av resan in till gullmars :) p.s var på tok för längesen ja träffade min persika, efter min runda med skrik har ja kommit på att ja saknar den kvalitets tiden med mina tjejer, sånt måste vi hitta tid till oftare!

Av Johanna - 15 augusti 2012 18:23

Löpbandet, trist som sjutton och varmt som F#N!! Jogga och power Walk ger mig skavsår!! Stort som sjutton måste köpa nya träningsskor om ja ska ge mig på bandet igen, fortfarande väldigt nöjd med fjärilen! Annars inte hänt mycket på denna front :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards