Alla inlägg under september 2010

Av Johanna - 30 september 2010 08:39

Jungfrun

23/8-22/9

Det är bra att ställa höga krav på sig själv - men det är dumt att ställa så höga krav, att du aldrig kommer kunna infria dem!

 

Men jag har ju inga krav på mig själv annat än jag måste få två koppar kaffe på morgonen  

 

Av Johanna - 29 september 2010 07:00

Jungfrun

23/8-22/9

I dag kommer du kanske uppleva, att din ekonomi får en liten energi-injektion, som säkert är mycket välbehövlig.

 

betyder det att dem ja ska ha pengar av sätter in dem idag?

 

Av Johanna - 28 september 2010 05:57

Jungfrun

23/8-22/9

Det kan ha uppstått en liten tvist mellan dig och en av dina nära vänner, på grund av ett missförstånd. Få talat ut om det.

 

Hmm, vem har jag en tvist med? tror jag e sams med alla eller har jag missat nåt igen?

Min barn har dragit upp mig ur sängen klockan 05:00 två dar i rad!! Vet dem inte att mamma vill sova   Elin ska inte vara på dagis förren nio det är fyra timmar, blir långa dagar.

 

Av Johanna - 27 september 2010 10:38

Jungfrun

23/8-22/9

Du kan uppleva att du har svårt med att skapa samförstånd med någon annan, därför att ni har två helt olika tillvägagångssätt.

 

jaså säger dem de  

 

Av Johanna - 26 september 2010 10:43

        

Påslakanset till Elin, Barbapappa filt till ELin, hylla till badrummet matta till hallen dras in så mkt smuts med vagnen så svart får de bli (igen)   

Av Johanna - 26 september 2010 08:06

Jungfrun

23/8-22/9

Vakna upp till en skön dag, där du förhoppningsvis inte har för mycket inplanerat. Du mår bäst av att bara koppa av och slappa.

 

Han som skriver dessa horoskop vet visst inte att jag har två barn   

Mina planer för dagen är att få bort möblerna som  vi inte ska ha kvar och försöka få micke att be nån om hjälp så vi kan få upp våra hyllor. Som de flesta vet har Micke tummen mitt i handen  

Igår var Beccis här ett gäng timmar och för varje gång hon tittar förbi får hon en lite längre stund med Ronja där hon inte skriker,snart kanske hon får gosa helt utan skrik  

Elin verkar vara feberfri idag, skumt men skönt. nej nu ska jag sparka igång micke så nåt blir gjort här hemma, har massa uppgifter till honom idag  

 

Av Johanna - 25 september 2010 06:50

Skulle barnen i familjen gå upp, 04:30 gick de inte att hålla kvar Elin i sängen.  Micke gick upp med ungarna, jag fick ligga kvar men Elin kom in hela tiden, mamma kom upp nu, mamma sover du, mamma kom nu mamma. Elinhar även åkt på feber inte hög bara 38 men ändå feber,  då borde man väl vilja sova? Men hon har inte ont någonstans bara svag feber, men har väntat på de, sett att de varit på gång. Just nu sitter jag och Elin i soffan och tittar på pinocciho medans micke sitter på andra sidan sovandes med ronja i famnen, blir en lång dag.


Jungfrun

23/8-22/9

Du bör vara öppen i dag - stäng inte av, för att du själv har en annan uppfattning. Lyssna och lär - du kan ju bli klokare.

 

är inte riktigt e bra dag attt bli klok på, sömnbrist tänker man inte så bra på  

Av Johanna - 24 september 2010 11:16

Jungfrun

23/8-22/9

Bered dig på vad som helst i dag - oavsett hur väl du planerat dagens program, kan du nämligen bli överraskad av oväntade saker.

 

Är det bra eller dåligt?

 

Ovido - Quiz & Flashcards