Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna - 31 oktober 2011 07:11

Ser inlägget konstigt ut beror de på några nya inställningar dem har gjort som jag inte orkar ta reda på hur dem fungerar  .

Så vad har hänt sen senast, Jag har varit på  arbetsinterjuver, tyvärr så går förskollärare före annars så hade jag haft ett fast jobb nu. Men jag fick mer än gärna sätta upp mig på vikarielistor tills dem hade en tjänst till mig. Jag "pluggar" fortfarande. Tycker mest jag står och stampar, jag har tagit mig igenom terminen väldigt bra tills nu, borsett från min brist på koncentration när jag väl måste sitta i skolan så kommer jag ingenstans i mina arbeten. Mitt intresse är borta och motivation och när det inte finns så är plugga för mig totalt omöjligt. Men jag måste lösa det på nåt sätt  

I helgen så samlades alla borsett från typ 3-4 stycken av våra vänner och firade Micke. Vart bowling och sen vidare in till stan. Riktigt roligt att samla alla igen och en jätte trevlig kväll!!

Nu i veckan är det "plugg" hur jag nu lyckas med det, och på fredag fyller min älskade persika år och då blir det ett galet tjejgäng på lätt middag innan det är dags att fira persikan någonstans i city.

Barnen mår bra och Ronja gör sig förstådd och säger ett nytt ord om dagen typ, tidig med språket vårat lilla troll 

Nu ska jag göra ett 12:e försök med min rapport skrivning och bok om autism  

Av Johanna - 15 oktober 2011 09:55

Mycket som är igång nu, och en del av sakerna är inget jag kommer skriva om här just nu, men dem närmsta vet redan en del. Skolan rullar på snart bara praktiken kvar, söker jobb som en tok och ska på en interjuv nästa vecka på gullmars plan helt ok att ta sig gullmars varje dag om jag får de /vill ha det. Ronja har blivit så stor trots att hon bara e några månader äldre än ett år. Kommer enstaka ord och hon ska göra precis ALLT själv annars blir det ett väldigt liv :)

Köpt dem fem första julklapparna, men två av dem fick Elin, kunde inte låta bli :)

Ja ytliga vardags saker, men vaddå jag bloggade ialla fall ;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards