Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna - 29 juli 2011 06:27

Mickes tur att sova idag. så jag har redan varit uppe en timme och frukosten är avklarad, Mängden kaffe i kaffebryggaren sjunker   Min prinsessa tittar på barnprogramm, min trollunge står och hänger här brevid mig och fått tag i en smörgås.

Och givetvis tvättmaskinen är i full gång  

De senaste dagarna har vi inte gjort så mkt. Vi har haft finaste Mio ett par timmar, så mamman och pappan fick fixa lite fför bröllopet imorgon.  Alltid kul med bröllop  

Jag har lyckats få iväg papprerna till skolan ( inte en dag för sent)!!

Micke har skaffat ny kostym, jätte snygg!

Jag saknar min persika och tycker hon ska sluta hänga ute i skogen på  Gotland och komma hem!!

Vi har bokat in en maskerad i augusti,med givetvis temat disney( vad annars?)

De e allt som händer på denna front, nu dags att fylla på kaffe koppen!!

Av Johanna - 26 juli 2011 13:34

Jag har ingen aning om var dagarna tar vägen, men dem rusar iväg.

Har varit en sväng på Ikea alltid kul  

Fick till slut tag i en klänning till bröllopet och idag införskaffade jag skor .

Resten av veckan vet jag inte, känns som om jag har massor av saker att göra men jag har ingen aning om vad de är???

Lördag bröllop, söndag kalas!!

Av Johanna - 22 juli 2011 09:09

är det de jag är? ok jag är liten men för fasiken, jag kan ju inte köpa kläder i en vanlig butik, var i sickla igår på jakt efter en klänning till bröllopet nästa vecka.

Var inne i VARJE butik i hela Sickla köp centrum. Och hittade INGET!!

 Men de är som vanligt, och inte ser jag rätt färger heller,hade Elin och Ronja med mig och Elin kan vara till hjälp ibland men inte denna gång. TYFUS!!!!!

Av Johanna - 20 juli 2011 08:07

Som jag skrev om i tidigare inlägg så ska jag sätta mig i skolbänken till hösten. Om jag nu bara kunde sluta skjuta upp allt till sista minuten. Jag har inte skickat in papprerna på att jag accepterar kurserna och platsen har tänkt göra det varje dag sen i JUNI!! Bra jobbat av mig eller hur??

i övrigt så rullar det på, känner för förändring igen och nu ska jag försöka låta bli att bli brunett på ett tag så känner att det är dags att gå tillbaka till linser igen ( då kan jag  gömma mig bakom mina solglasögon också   ) så det ska jag ta tag i idag.

Ps är det illa att jag har lånat min 4,5 årings skärp och det passar perfekt???

Tror det så e nog dags för godis diet igen  

Av Johanna - 19 juli 2011 12:38

Då har den mest otekniska människa i denna post ort också skaffat sig iphone! Vit med givetvis ROSA skal. VAd jag ska med en iphone till har jag ingen aning om, men nu har jag skaffat en och det ska vara de bästa säger alla som har en, visst man kan göra mkt kul med dem men jag är ingen TEKNIK människa   

Får se  hur de går än så länge har jag inte ens startat den   

Av Johanna - 16 juli 2011 17:27

På grönan med familjen:

             

Bosse 22 år igen:

                    Det var en del från kvällen, Tack för en kul kväll tjejer!!!

Av Johanna - 15 juli 2011 06:30

  MIn sötaste  


    

Av Johanna - 14 juli 2011 18:28

lägger upp lite bilder inom kort   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards