Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 22 september 2011 14:46

Ja har lagt ner bloggandet ett tag nu och ett tag fram över, är så mkt annat jag behöver lägga energi på, då jag inte får så mkt gjort, glömmer till och med använda min kalender som gjort att jag kommer ihåg saker förr :)  så ni som trots bloggtorkan tittar in här varje dag kan räkna med gammla inlägg ett tag nu. Tar upp det igen sen senare...

Av Johanna - 12 september 2011 11:07

Har inte bloggat på ett tag, dels för jag helt glömt bort och för att jag har så mycket annat att hålla reda på.Idag är jag hemma och vabbar med Ronja för första gången sen hon började på dagis. Nu drar det igång. Jag hade en ensam helg som jag skrev om sist den spenderade jag en kväll med Bosse. Lördagen med min persika och på kvällen blev de tjej fest typ- Tack till er alla som jag spenderade helgen med den var kanon och det måste vi göra om!! Varit en sväng till siggesta gård med familjen, jätte mysig dag med klappning av massor av kaniner, träsktroll köra elbil brunch m.m

Haft film kväll med micke Beccis och Vero. Är det jag kan komma på att jag har gjort den senaste veckan borsett från skolan. Ska leta upp lite bilder att uppdatera med också.

Av Johanna - 1 september 2011 07:12

Trots att jag har väldigt bra veckor, en lektion på måndagar heldagar tis ons ledig tors ( eget arbete) en lektion fredagar. Så känns de som om jag inte hinner mer än att vara i skolan, vara med familjen några timmar efter dagis och sen plugga.

Håller just nu på med en inlämningsuppgift om behavorismen inte så kul att skriva om den kanske, Sen har jag en bok jag ska läsa och skriva recension om. Är det jag pysslar med just nu. Men imorgon har vi kommit fram till min KBF helg. Fredagen efter jobb och skola för min del, ska spenderas med min solros   ört och bernie tillsammans igen  

Har lite ångest över att vara borta från mina barn, inte att dem är  massor med mil bort utan att jag inte har någon kontroll alls, och jag kommer att sakna deras små ljuva stämmor. Men det kommer också vara väldigt nyttigt att bara vara Johanna över en helg   ja har inte så mkt mer att berätta får se vad helgen bjuder på....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards