Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 23 januari 2012 18:58

Lämna jobba hämta middag bad lek sova, det är det jag har för mig på vardagarna :) Annars inte hänt så mkt, precis kommit igång med träningen igen efter tre veckor. Först en jobb helg, sen tog jag helgen efter de till att umgås med barnen sen hade jag halsfluss, Men nu är det Gainers och träningen igen. Har en tatuerings tid i mars som jag skrev om tidigare velar mellan två olika varianter, en är fin, den andra en aningen tuffare och en aning större, får se vilken de blir :)

Av Johanna - 9 januari 2012 18:39

Har jobbat dag tre av sju idag, var första dagen i bagarmossen gick bra men mina barn jag ska ha hand om börjar nästa vecka men få träffa dem på onsdag. Ronja e sjuk och är hemma med Micke. Elin är jätte nöjd att alla är tillbaka på dagis och redan hunnit varit hemma hos bästa kompisen efter dagis :)

Helgen gick bra, var på bio med jobbet och såg Alvin och gänget 3 i söndags. Hunnit hända nåt skoj hos er??

Av Johanna - 7 januari 2012 06:47

igår vart det en heldag i pulka backarna, först här hemma sedan nere i Alby, mysigt och roligt :) men för min del får det gärna bli vår nu. Om en timme börjar den första av sju arbetsdagar, så har en känsla av att när fredag eftermiddag kommer så är den väldigt välkommen :) lägger upp lite pulka bilder senare. Pratade med min persika igår och nu har vi fått börja boka in träffar långt i förväg för att man ska hinna ses, får nog göra så med alla :) Nej dags att göra sig färdig för jobb :)

Av Johanna - 3 januari 2012 06:53

Nytt år. Detta är mina sista lediga dagar i helgen ska jag jobba och på måndag börjar mitt måndag till fredag jobb :) Idag ska jag åka till bagarmossen och skriva på anställnings avtalet. Skulle ha skickat in det för ett par veckor sen men var inte nöjd med min lön så blev lite förseningar men nu är allt som det ska:)

Nyår var inget vi firade. Det blev massa mys med barnen och hade inte velat spendera nyår på nåt annat sätt, jätte mysig kväll fast Elin inte orkade vara uppe allt för länge :) i övrigt har det inte hänt så mycket. Jag tränar när jag kan, Micke hade  bokat in en tatuerings tid till mig i mars så den kommer bli av :) Beccis har hunnit fylla år och det firades med singstar :) Även Fredde har hunnit bli äldre, firades med fika på nyårsdagen :) Grattis till er!!

Micke fick en jätte fin  bok i brevlådan igår av världens sötaste Mio. Så nu har alla fadder barn sin egen hedersplats i bok hyllan i vardagsrummet :)

 Dags att sätta sig och pendla då, lika bra att vänja sig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards