Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 31 december 2010 08:36

Ja vad e det man säger gott slut och gott nytt. Året som gått har de varit blandad kompott, men de bästa med 2010 är mina älskade barn. min förstfödda prinsessa som dagligen förgyller min dag med sina Stora blåa ögon och klingande skratt   Sen kom det en mörkhårig trollunge med blåa ögon som gjorde mamma alldeles KÄR  . Dem tillsammans kommer alltid att vara det bästa oavsett vilket år det är eller blir,även om dem stundvis ger mig gråa hår i förväg  

Ja familjen går först så e det väl alltid( Nej jag har inte glömt Micke han finns ju alltid vid min sida)

Men jag har inte glömt bort mina vänner som även detta år har förgyllt mina dagar med skratt och leenden, men även funnits där under jobbigare perioder. All kärlek till er, vad ska vi ta för oss 2011??

Mitt nyårs löfte är ett jag vet att jag kan hålla, att ta mig tid för nära och kära!!

Puss på er och gott nytt år!!!






Av Johanna - 30 december 2010 11:02

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÄSTA BECCIS!!!

   

Av Johanna - 27 december 2010 09:13

Gudmors trollunge :)

Julklapps utdelning

Anna & Beccis Tycker dem e jätte roliga och ska visa mig en färg karta

Goda Köttbullar

Gudmor& Gudbarn

Gudmor&Gudbarn & Lovisa                 

 

Tjejerna

    

Coolaste Munkjackan till Ronja, tack Beccis :)

Av Johanna - 26 december 2010 09:21

Idag ska vi fira julafton nr tre, tog inga bilder från nr 2 men här kommer bilderna från julafton nr 1:

   

            

Av Johanna - 24 december 2010 13:31

Till er alla från oss alla en riktigt GOD JUL!!

  

  

Av Johanna - 23 december 2010 15:56

På riktigt människor, LUGNA NER ER!!!!

Var nere i centrum idag, Micke skulle köpa sina klappar och vi skulle handla det sista för imorgon.

Parkeringshuset var rena dårhuset, Fanns inte en plats, folk tutade till höger och vänster snudd på prejade sig fram. TA DET LUNGT!!

Inne i centrum var folk som galna, trängs, utan att säga ursäkta mig, ingen hänsyn, som om kassörskorna skulle försvinna om dem inte puttade sig fram.

TAr sig friheten att börja köra bort min vagn, istället för att göra sig hört med ett: Ursäkta, ursäkta mig får jag komma förbi.

GE F*N i min vagn med barn I!!!! inte ok!!

Nåja imorgon är det jul sen kanske människor kan börja uppföra sig igen  

Av Johanna - 22 december 2010 08:11

Ok att folket vill ha en vit jul, men vem beställde alla dessa minus grader????

två dagar kvar till julafton, Jag har precis lämnat av Elin på dagis sista dagen innan ett långt jullov.

Ronja har haft feber i två dagar men peppar peppar så verkar de ha vänt var feberfri imorse, Hoppas på friska och pigga barn till julafton.

Imorgon ska micke göra som han alltid gör, köpa julklappar dagen innan julafton, lycka till med det   

Själv skulle jag behöva julstäda lite, men har inte hunnit annat än att tömma tvättkorgen för min lilla trollunge varit sjuk.

Önskar er alla en god jul oavsett om ni firar eller inte, vet inte om det blir så mkt bloggande under julhelgen.



Av Johanna - 20 december 2010 07:17

inte gjort så mkt i helgen, fredagen skottade vi fram bilen och handlade,

Lördagen var en hemma dag, på eftermiddagen kom kusin med  familj på en fika och barnen lekte för fullt.

Söndag en sväng till svärföräldrarna, fika lite lekte med sune hjälpte till att skotta,massa snö var det.Sen till hampus som fyllt 30,Grattis till  er båda:)

Sen var helgen slut. har ja tur i dag kanske ja lyckas träffa bosse och marlon.

Ja roligare än så vart de inte på den här fronten :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards