Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 28 februari 2011 15:28

Ja denna vecka e de full fart,idag har jag letat fram recept till bakningen in för dopet i helgen, även hämtat ut paket med några få plagg jag klickade hem förra veckan:

     

Väntar även på en jacka jag köpt, men den var inte från hm så får se när den kommer hem  

imorgon är det 4-års koll på bvc, elin ska rita gubbar och sånt har jag för mig.

Onsdag morgon så kommer prästen hem.

Torsdag ska jag baka med Jennie,(tack så hemskt mkt  för bakhjälpen!!)

fredag får vi se om dem ringer från jobbet då tänker jag jobba eller så ska jag städa in för lördagen.

Och på lördag är det dop.

Ja så ser min vecka ut full fart   

Av Johanna - 25 februari 2011 09:19

idag ska jag jobba för första gången på över ett år  

vilken tur att det är mjukstart på fyra timmar ....

Av Johanna - 24 februari 2011 17:47

fick ett samtal av läkaren idag, röntgen på Elin visade det vi misstänkte, men var inget anatomiskt fel eller konstigheter, nu blir det lite medicinering i väntan på provtagningar, när vi väl fått tid för blodproverna och svaren på dem så ska nog min prinsessa slippa ha såna besvär och ont.

Men jag är så lättad och lycklig att det inte var något av allt jag fick för mig att det kunnde vara när jag såg alla dessa svart  fläckar på röntgen bilderna.

Mammas stora älskling det här fixar vi galant  

Jag älskar dig min nu mera stora Skrot unge!!!  



Av Johanna - 24 februari 2011 10:59

han ba, dem ba, asså, kolla, svenne, gurka, sex sex sex, bitch, fan, trans, bi, men asså( igen)!

Ja det summerar väl två avsnitt av programmet.

Av Johanna - 22 februari 2011 17:44

borde baka, ska baka, Elin bytt avdelning på dagis, möblerat om sovrummet,

Elin ska röntgas imorgon, elin på kalas i helgen, präst samtal( prästen kommer hem hit e det nåt nytt det gör?) Ronja snorig, letar efter vita snygga köksstolar,

runt vardagsrumsbord, fixa Elins rum nya möbler,

är det som sker och ska ske här.

Av Johanna - 19 februari 2011 17:21

Lite bilder från elins kalas:

är inga bilder på kompisarna från dagis dock.

  Får hjälp av bästa kompisen   Söta Marlon   tröttmössan Ronja   Massa paket blev det   full fart   mer paket   lite lunch   Jennifer&Jason   Den enda grabbarna på kalaset(bortsett från marlon)   Trollungen Lovisa   Trötta bebisar   Söta Jennifer   Fiskedamm   Eddie kan fiska själv!!

koncentration..

Elin är helt nöjd med sin dag, tack till er som var där och firade henne!

Kvällen ska jag spendera med:

   

En påse godis och förhoppningsvis söta barn som sover.

Grattis till vero som fyller år imorgon!!!!  

Av Johanna - 17 februari 2011 11:42

          

 

 

 

             

Av Johanna - 16 februari 2011 08:57

Stort grattis på födelsedagen mammas prinsessa. JAg kan inte förstå hur fort tiden går, nu är du stora tjejen på många sätt.  

Vi älskar dig!!!

    

Ovido - Quiz & Flashcards