Direktlänk till inlägg 29 april 2009

sista dagen

Av Johanna - 29 april 2009 06:32

japp en dag kvar att jobba idag, har möten från halv nio till halv elva, sen kommer det gå fort fram till ett när ungarna ska upp sen korvgrillningen sen är min dag slut! ledig fyra sköna dagar och hoppas på stårlande sol.

 
 
Vero

Vero

29 april 2009 09:29

Fuuuuusk!! Jag skulle haft halvdag imorgon och sluta kl 13, men icke! Vi ska byta system denna helg så det är bara till att jobba över... =(

http://vejjro.blogg.se

 
Vero

Vero

29 april 2009 17:44

Fy så orättvist! Skulle slutat klockan 13 imorgon, men vi har blivit beordrad övertid... =(

http://vejjro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 februari 2013 23:32

Glömma bort de nån precis sagt, evigt letande efter saker, hör inte vad folk säger för : ååå titta en hundvalp, jag är inte ointresserad för de, går i cirklar när ja pratar i telefon, ja tänker på nåt nästan jämt, jag är impulsiv, jag tänker inte inn...

Av Johanna - 14 februari 2013 09:16

Av Johanna - 14 januari 2013 11:48

Två hankatter söker nytt hem, sprite den vita är fem år öronmärkt kastrerad, världens keligaste katt. Tarzan är två år och ett riktig busfrö även han kastrerad och öronmärkt. Enligt lag är priset 500 kr kattbur och katt träd kan skickas med. Katt...

Av Johanna - 16 november 2012 14:02

HA!

Av Johanna - 15 november 2012 19:31

Det gick!! Bära eller brista var tanken innan gymmet! Jag höll på att bli galen( ja ja jag vet man kan inte bli nåt man redan är ) jag har inte kunnat gå denna vecka, benet har inte burit mig, fått ta fart och sikta in mig på något att slänga mig emo...

Ovido - Quiz & Flashcards