Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna - 26 februari 2013 23:32

Glömma bort de nån precis sagt, evigt letande efter saker, hör inte vad folk säger för : ååå titta en hundvalp, jag är inte ointresserad för de, går i cirklar när ja pratar i telefon, ja tänker på nåt nästan jämt, jag är impulsiv, jag tänker inte innan ja agerar för jag följer de som faller mig in på gott och ont.
Ja behöver strukturera men kommer aldrig så långt, är alltid tidig då ja inte kan planera med tid för klockor gör mig stressad, håller mig till rutiner ja har, bryta dem kan göra mig spattig,
Jag är uppriktig, envis, otålig, pratglad, ljuskänslig ( för vissa ljud) blir snabbt uttråkad, m.m
Men vet ni vad det är inte bara negativt, jag är grym på mitt jobb, det händer saker jag har energi!
Det är inte något jag har, det är något jag är och jag accepterar de utan medicin! Och det är mitt beslut så det så:)

Av Johanna - 14 februari 2013 09:16

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Johannas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards